Pages

Sunday, July 31, 2011

EROTICA V-WASH PENJAGAAN VAGINA

Photobucket
Penjagaan Vagina

EROTICA V-WASH
PEMBERSIH INTIMASI WANITA DENGAN EKSTRAK PEGAGA DAN MANJAKANI


Dalam jawapan kepada survey "Apakahanda fikir yang faraj dan kawasan genital anda cantik atau hodoh?",hanya 40% daripada responden wanita (daripada USA, Australia & UK)berpendapat yang genital mereka cantik. Manakala 16% mengakui ia hodohdan 44% lagi tidak pasti. Apabila wanita ditanya sama ada vulva dan faraj berbau elok atau sebaliknya, hanya 30% menyatakan baunya baik dan 15% lagi mengakui ia berbau "tidak elok" dan selebihnya tidak pasti.Walaubagaimanapun,kebanyakkan lelaki menganggap vulva dan klitoris amat mengghairahkandan menyeronokkan dan rasa terkilan apabila mendengar maklumbalas yang sebaliknya daripada wanita. Untuk kebanyakkan lelaki, seks oral iaitu sentuhan mulut kepada vulva suatu adegan seksual yang amat intim danyang amat menyeronokkan.Hakikatnya ialah, kebersihan, kesihatan dan kecantikan kulit vagina sememangnya perlu dikekalkan jika perasaan seronok dan sensitiviti seksual hendak dihayati dengan sepenuhnya oleh kedua-dua pihak.

Erotica V-Wash adalah pembersihalat sulit wanita yang dirumus dengan cara yang inovatif dan moden dengan ekstrak pegaga dan manjakani yang telah terbukti keberkesanannya.Erotica V-Wash menggunakan ejen pembersih yang paling lembut dengan imbangan PH yang seimbang untuk membersih dan memelihara kawasan sulit wanita. Erotica V-Wash mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti:
* Ekstrak Pegaga
* Ekstrak Manjakani
Penggunaan
Erotica V-Wash secara berterusan boleh membantu mengatasi masalah bau,gatal, radang dan juga keputihan yang berlebihan. Erotica V-Wash jugadapat mengekalkan kesegaran dan keharuman yang berpanjangan untuk bahagian sulit anda. Berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.
No pendaftaran NOT090802190K.
Kandungan: 200ml


Harga Semenanjung Malaysia:    RM 35.00 Sebotol
Harga Sabah dan Sarawak:          RM45.00

Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju.
Bankinkan jumlah yang secukupnya:-

Ke Akaun

Selepas membuat pembayaran sila sms:

Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda ke: 012-2025035 eryn)

Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri.

Photobucket


Photobucket

No comments:

Post a Comment